Zapraszamy do zapoznania się z zasadami rekrutacji w SOLINO. Dowiedz się, czego możesz się spodziewać odpowiadając na naszą ofertę pracy.
01.
Aplikacja na stanowisko
Na jej podstawie wybieramy grupę kandydatów, którzy w najlepiej spełniają oczekiwania przedstawiciela obszaru biznesowego.
02.
Rozmowa kwalifikacyjna
Jest prowadzona przez rekrutera z udziałem przedstawiciela obszaru biznesowego. W jej trakcie weryfikujemy oczekiwane wykształcenie, uprawnienia, doświadczenie zawodowe oraz dopasowanie umiejętności do profilu stanowiska.
03.
Zadania dodatkowe
Dodatkowy etap, który jest każdorazowo ustalany z przedstawicielem obszaru biznesowego. Może to być np. kwestionariusz preferencji zawodowych, test umiejętności lub próbka pracy.
04.
Zadania specjalistyczne
To etap wykorzystywany w przypadku rekrutacji na stanowiska, które wymagają szczególnych predyspozycji.
Jak przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej?
Na rozmowie sprawdzimy posiadane przez Ciebie doświadczenie zawodowe, zakres wykonywanych obowiązków, znajomość języków obcych, dodatkowe umiejętności, kursy i kompetencje.
Weryfikacja pod kątem przyszłego stanowiska pracy. Przedstawimy oczekiwania wobec pracownika oraz efektów jego pracy..
Benefity
Wynagrodzenie i możliwość rozwoju to nie wszystko. Naszym pracownikom oferujemy również:
- dodatkowe świadczenia socjalne,
- dofinansowanie szkoleń i kursów,
- zniżki na firmowe produkty i usługi,
- preferencyjne pożyczki,
- inicjatywy dobroczynne,
- karty przedpłacone,
- dofinansowanie wypoczynku,
- ubezpieczenie na życie,
- prywatna opieka medyczna,
- system premiowy.