Kariera

Zasady rekrutacji

Zapraszamy do zapoznania się z zasadami rekrutacji w SOLINO. Dowiedz się, czego możesz się spodziewać odpowiadając na naszą ofertę pracy.

01. 

Aplikacja na stanowisko

Na jej podstawie wybieramy grupę kandydatów, którzy w najlepiej spełniają oczekiwania przedstawiciela obszaru biznesowego.

02. 

Rozmowa kwalifikacyjna

Jest prowadzona przez rekrutera z udziałem przedstawiciela obszaru biznesowego. W jej trakcie weryfikujemy oczekiwane wykształcenie, uprawnienia, doświadczenie zawodowe oraz dopasowanie umiejętności do profilu stanowiska.

03. 

Zadania dodatkowe

Dodatkowy etap, który jest każdorazowo ustalany z przedstawicielem obszaru biznesowego. Może to być np. kwestionariusz preferencji zawodowych, test umiejętności lub próbka pracy.

04. 

Zadania specjalistyczne

To etap wykorzystywany w przypadku rekrutacji na stanowiska, które wymagają szczególnych predyspozycji.

Jak przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej?

Zapoznaj się z informacjami na nasz temat, takimi jak rodzaj działalności, oferta produktów i usług.

Na rozmowie sprawdzimy posiadane przez Ciebie doświadczenie zawodowe, zakres wykonywanych obowiązków, znajomość języków obcych, dodatkowe umiejętności, kursy i kompetencje. 

Weryfikacja pod kątem przyszłego stanowiska pracy. Przedstawimy oczekiwania wobec pracownika oraz efektów jego pracy..

Benefity

Wynagrodzenie i możliwość rozwoju to nie wszystko. Naszym pracownikom oferujemy również:

  • dodatkowe świadczenia socjalne,
  • dofinansowanie szkoleń i kursów,
  • zniżki na firmowe produkty i usługi,
  • preferencyjne pożyczki,
  • inicjatywy dobroczynne,
  • karty przedpłacone,
  • dofinansowanie wypoczynku,
  • ubezpieczenie na życie,
  • prywatna opieka medyczna,
  • system premiowy.

Zgody i klauzule